Assalamualaikum..

Assalamualaikum...Selamat Datang..Welcome.. Ahlan wasahlan...


Sunday, 8 January 2012

Bahan Hiasan Kelas

Masa 1st time dinobatkan menjadi guru kelas, aku begitu semangat sekali menghias kelas..rasanya setiap ceruk dalam kelas tu aku nak tampal macam2...yang seronok, bila kelas selalu dianugerahkan kelas ceria setiap minggu....hilang penat lelah mendesign, me'print', menggunting, melaminate, gunting balik pas laminate, memanjat, menampal dan segala me lah untuk memberi yang terbaik kepada murid2 kelas ku...

Paling murid2 aku suka ialah bila aku menampal train keretapi nama bulan ni....
(TRAIN NAMA BULAN 2 VERSI BM & BI)
(PENSEL BESAR NAMA SIFAT VERSI BM & BI)

Nama sifat ni ada 12 batang pensel versi bm dan 12 batang pensel versi bi..


NAMA2 HARI BM N BI


Untuk bahan hiasa kelas yang lain, akan diupload kemudian..kerana aku dah nak bersiap p ke sekolah...heheh...ups....sape berminat email je kat marsyanur@gmail.com ..




No comments:

Post a Comment